skoro go nie bierze to zostan przy tym samym, koledzy powiedzą Ci to co wszystkim: Mobil, Castrol, Shell, Elf, BP, Lotos, Platinum to niskoprzetworzone oleje budżetowe HC, wyzsza marka to Amsoil, Fuchs a jeszcze wyższa to ROYAL PURPLE, red oil, Millers (PAO, Estry, Polimery itp)
to tak jak z detailingiem wosk do 200zł jest be a te za 1000-12000 są dobre, tylko nikt faktycznie nie zrobi testów i nie powie czy cena 100x wyższa jest odzwierciedleniem jakości? odpowiedź brzmi nie? ale ludzie lepiej sie czują jeśli słono za coś zapłaca bo w swoim przekonaniu mają pewność ze wybrali najlepiej. czy koledzy na tym forum maja auta wyczynowe za 600 tys zł żeby lać oleje wyczynowe po 300zł pewnie nikt. niech ktos zrobi prawdziwy test długodystansowy oliwek i wtedy bedzie można coś powiedzieć np dlaczego mobil jest lepszy od castrol a red oil lepszy od millers
czy elf ldx jest lepszy od mobil? niech ktoś CI porowna kilka parametrów i odpowiedź będzie jasna. kiedys znany tuner zrobił test castrol RS na maluchu 100tys km rozebrał silnik i opublikował to w miare było odpowiedzią na pytanie czy RS jest lepszy od np lotosa i selektola którym wszyscy zalewali silniki
ja w jednym aucie przechodze całkowiecie na amsoila 5w40 reszta zostanie na mobil 0w40 i castrol 0w40 za kilka lat powiem czy róznica w cenie sie opłaciła czy lepiej sie było upić albo 2 opony za to kupić
z 2 strony czy tym samym autem sie jeździ 15 lat żeby głowe sobie zawracać który olej jest lepszy skoro za 4 lata i tak kupimy inne auto
[ Dodano: Nie 10 Cze, 12 12:05 ]
ps tesciu ma Lanosa i od nowości lał mobila 5w50 bo mu tak kiedyś zalali. ma nastukane ok 200 tys km w sobote mu zmieniałem oliwe znów na 5w50 i w skrzyni SHC 75w90 i co z tego że o to dba jak rudzielec zzera mu podwozie i za chwile zmienia auto inni lali lotosa 10w40 za 60zł i tak samo te auta wygladaja i jeżdzą
to tak jak z detailingiem wosk do 200zł jest be a te za 1000-12000 są dobre, tylko nikt faktycznie nie zrobi testów i nie powie czy cena 100x wyższa jest odzwierciedleniem jakości? odpowiedź brzmi nie? ale ludzie lepiej sie czują jeśli słono za coś zapłaca bo w swoim przekonaniu mają pewność ze wybrali najlepiej. czy koledzy na tym forum maja auta wyczynowe za 600 tys zł żeby lać oleje wyczynowe po 300zł pewnie nikt. niech ktos zrobi prawdziwy test długodystansowy oliwek i wtedy bedzie można coś powiedzieć np dlaczego mobil jest lepszy od castrol a red oil lepszy od millers
czy elf ldx jest lepszy od mobil? niech ktoś CI porowna kilka parametrów i odpowiedź będzie jasna. kiedys znany tuner zrobił test castrol RS na maluchu 100tys km rozebrał silnik i opublikował to w miare było odpowiedzią na pytanie czy RS jest lepszy od np lotosa i selektola którym wszyscy zalewali silniki
ja w jednym aucie przechodze całkowiecie na amsoila 5w40 reszta zostanie na mobil 0w40 i castrol 0w40 za kilka lat powiem czy róznica w cenie sie opłaciła czy lepiej sie było upić albo 2 opony za to kupić
z 2 strony czy tym samym autem sie jeździ 15 lat żeby głowe sobie zawracać który olej jest lepszy skoro za 4 lata i tak kupimy inne auto
[ Dodano: Nie 10 Cze, 12 12:05 ]
ps tesciu ma Lanosa i od nowości lał mobila 5w50 bo mu tak kiedyś zalali. ma nastukane ok 200 tys km w sobote mu zmieniałem oliwe znów na 5w50 i w skrzyni SHC 75w90 i co z tego że o to dba jak rudzielec zzera mu podwozie i za chwile zmienia auto inni lali lotosa 10w40 za 60zł i tak samo te auta wygladaja i jeżdzą
Komentarz